38 onödigt vetande om mig

  • älskar choklad
  • jag har astma
  • jag ljuger aldrig om vad jag tycker om folk
  • gråter för inget ibland
  • loooove skräckfilmer
  • jag är brunhårig nu men har före de alltid varit blond
  • om jag gör något går jag alltid in för de 100%, förutom när de gäller skolan
  • förlåter för lätt
  • om jag säger att jag älskar någon, då gör jag det verkligen
  • har skostorlek 36
  • hatar mina läppar
  • misstolkar det mesta när jag är på bra humör
  • jag hatar när folk säger att jag är smal, pls är normal
  • klöser på mina naglar när jag har tråkigt, vilket är typ alltid
  • hatar att kolla på film ensam, kan inte låta bli mobilen då
  • har aldrig sett PLL
  • jag är envis
  • älskar att titta på fotboll
  • dock, så är jag väldigt bollrädd och skulle helst inte ställa mig på planen ensam
  • hatar att tävla
  • står upp för det jag tycker
  • går aldrig på tredje trappsteget varken tredje nerifrån eller tredje uppifrån
  • slår jag mig på vänster ben måste jag slå på höger annars blir jag asdfghjkjhgfd
  • har jättesvårt för att göra prov, tappar allt jag har kunnat när pappret läggs på bordet
  • är inte blyg alls
  • gillar att lära känna nya personer
  • ogillar jag en person, i say it
  • älskar Elvis Presleys låtar
  • gråter mig nästan alltid till sömns
  • när jag har släckt i te.x hallen, så springer jag asfort och skriker, hoppar upp i sängen på ca 5 steg, damp.
  • har svårt för att lita på folk för jag blivit sviken så många gånger
  • min humor går inte att jämföras med andras
  • jag är kär
  • bryr mig inte ett dugg om vad folk tycker om mig
  • slänger ur mig saker utan att oftast tänka på vad jag säger
  • går snett med min högra fot, även vänster men inte lika mycket
  • ger alla en chans, oavsett vad, bara dom är snäll
  • ångrar inget
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: