bara en sak kan få mig att vilja fortsätta kämpa

hejhej, somnade inte förrän runt 4 imorse så var skapligt trött imorse när jag skulle åka och möta uppVeronica på stationen, vi tog iaf tåget till Gävle, ganska mycket folk och kaos men det funkade ändå ganska bra, förrutom attr jag har haft huvudvärk hela dagen. Vi tog 17:20 tåget hem, pappa hämtade upp mig på stationen sen åkte jag iväg en sväng till farmor. Imorgon ska jag åka upp till ridhuset kl 9 & rida, efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. 
köpte jag ett par jeans, en stickad tröja, en kofta, en tröja & en ring. Ska kanske iväg något mer nästa vecka eftersom då kommer studiebidraget. Lägger iaf ut bilder på de jag köpt senare, imorgon eller nå.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: