sjuk

hejhej, varit hemma ifrån skolan idag. Mådde inte alls bra imorse när jag vaknade, räcker det inte med att jag har konstant huvudvärk. Jaja, jag hade planerat att jag skulle gå & fika tillsammans med Ylva men det blev inte så eftersom jag inte mår så bra. Förhoppningsvis så mår jag bättre imorgon då går jag till skolan sedan fikar jag med henne när jag slutat.Hela dagen idag har jag legat i sängen och kollat runt på Youtube, och det ska jag fortsätta gören resten av kvällen. Missar så mycket i skolan nu och har väldigt mycket frånvaro pga att jag inte mår så bra och inte tar mina mediciner.  Kommer att få ännu mer frånvara sen eftersom att jag ska operera mig den 7 mars så kommer jag efter det att måsta vara borta ifrån skolan ett tag. Det suger så jag måste komma ikapp nu annars blir det ännu mer kaos
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: