15 januari

Hejsan, började vi kl 09, då åkte våran klass + naturarna till Järvzoo på inrofmation osv, vi var där till ca 10:20, sen åkte vi tillbaka till skolan, hade lunch, svenska & sedan fotografisk bild. På fotografisk bild fotade vi ute, dock var det så himla kallt, mina händer var iiiiiiiiskalla när vi kom in, glömde ju mina vantar på Järvzoo så eftersom jag är så flum och yrar runt hela tiden, som tur är har jag en snäll vän som ska hämta vantarna åt mig imorgon.
Slutade kl 4, gick en sväng til Veronica, var med henne & sen kom även två andra killar som vi var med ett tag innan pappa hämtade mig ca 17:30.
 
Har hunnit med att äta, legat på golvet & sjungit för mig själv, och även pluggat lite glosor tills provet imorgon. Nu sitter jag på golvet med datorn, lyssnar på musik och tittar på träningskläder. Ska lägga mig snart och försöka sova. Men börjar inte förrän 11:50 imorgon så det är good.
Efter skolan ska jag åka till stallet, inte varit där på hela veckan så det ska bli skönt att åka dit, rensa tankarna lite.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: