soligt

Hejhej, senaste dagarna har jag träffat folk, solat, badat, kollat på fotboll, träffat mina kusine och tittat på film osv så hade helt glömt bort att blogga. Igårkväll åkte jag hem till Lovisa & var med henne en stund, vi gick mest runt och pratade osv satt i någon park, sen kom det några andra dit en sväng också så dom pratade lite med oss men gick sen igen.
 
Idag var jag en sväng på nore med Lovisa , träffade Tara & Moa där en sväng också. Jag skjutsade hem Lovisa runt kl 16, men innan det skulle ju såklart min moped bli kaos så fick svänga in på en parkeing så fick farfar komma & kolla vad felet var. Skjutsade sen hem Lovisa och sedan direkt hem till pappa så han fick laga mopeden. Resten utav dagen har jag bra legat hemma & solat, även varit ner en sväng till farmor och farfar där mina kusiner också var så vi kollade på Lotta på liseberg innan jag åkte till pappa igen.
 
Men nu är jag hemma hos mamma igen iaf, när jag kom hem satt jag och pratade med henne en stund innan jag satte mig i sängen för att kolla på Beck. Nu är det slut så lyssnar på musik och försöker stänga av mina känslor och tankar. När jag är ensam tänker jag för mycket och slutar nästan jämt i tårar. 
 
(har tyvärr inga roliga bilder att visa eftersom jag inte knäppt några)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: