23 mars

God morgon, har inte bloggat på några dagar nu men orkar inte skriva om alla dagar som gått så tänkte bara skriva om igår. Igår vaknade jag upp bredvid Lovisa, så himla härligt att få umgås med henne igen.
Vi klev upp och gjorde oss iordning, gick ut och träffade Am ett tag innan han skulle gå till Slotte. Jag och Lovisa gick till ica och hon handlade, sedan stod vi uanför där ganska länge och pratade innan vi gick till Slotte och kollade när dom spelade fotboll.
 
Hon skulle hem och äta så då gick jag upp till lägenheten igen, efter en stund kom Am sedan Khual pu också, vi satt och pratade oså sen kom Lovisa också, vi satt och kollade på massa bilder och pratade. Senare på kvällen gick vi till Ica ca 5 minuter innan dom skulle stänga, för att dom skulle handla saker till maten, när vi kom tillbaka till lägenheten så lagade Khual Pu mat till oss. Lovisa skulle hem vid 12 ungefär så vi gick en bit med henne. Resten av natten satt vi 3 i soffan, kollade på film och pratade, vid 05 tänkte dom gå hem men bestämde sig för att sova kvar så dom sov över här. Sitter i soffan med Am nu, vaknade vid 10:30 och klev upp för att duscha osv.
 
Vi(han) tänkte nog spela in videobloggen idag så kanske hinner ladda upp den ikväll om jag redigerat klart den, annars kommer den upp så fort som möjligt senare, men om ni har fler frågor så fortsätt att fråga.
 
 
 
 
 
 
Postat av: Du får gissa vem det är

Jag vet inte vad jag har gjort dig.
Varför är du sur på mej?
Varför har du slutat att höra av dig?
Varför får jag så korta svar när jag skriver till dig?
Varför kan du aldrig vara med mej?

Svar: Jag kan inte svara på dessa frågor om du inte skriver vem de är, kika mig så tar vi det där istället
sandrafransen.blo.gg

2014-03-27, 21:44:59 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: