Tisdag

Hej, igår var jag hemma på dagen, senare på kvällen gick jag upp till lägenheten och träffade några vänner. Har precis duschat nu och ska försöka med att fica lite inför imorgon eftersom jag åker till Gävle då och skriver in mig, på sjukhuset.
 
Har inga bilder från igår så lägger upp bild på det jag köpte i Hudik förra veckan, köpte även ett par svarta Dieselbyxor men tog inget kort på dom. Han inte kolla i alla affärer tyvärr, eftersom att pappa har sånt dåligt tålamod och jag ville inte gå in själv. Ska åka iväg och shoppa någon dag när jag har mer pengar, behöver absolut nya kläder som alltid.
 Långärmad från HM; Bh från HM; T-shirt från Carlings, Byxorna var även från Carlings.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: