orkar inte

Sitter och kollar på Grey´s Anatomy nu,  blir alltid lika glad när jag glömt att det är och sen dyker det upp på tvn. Världens bästa serie. Ska försöka lägga mig i tid idag för att vi har nationella prov i svenska imorgon 9-12. Sen går vi förmodligen till klockan 4.
 
Är så less på skolan just nu är inte långt ifrån att ge upp allt nu. Känns som att jag hellre hoppar av och väljer mig själv i första hand, får mig att må bra först. Sen får jag se hur allt blir. Men även så kanske jag kommer ångra mig senare i livet, Men just nu mår jag inte alls bra pga olika anledningar och skolan göra det bara så sjukt mycket värre. Skolan går ut på att stressa, inget annat. När jag får för mycket att göra slutar det med att jag inte gör någonting. Försöker inte ens längre. Men tankarna och stressen är inte alls bra för kroppen, har konstant huvudvärk och ont i magen. Alla arbeten ligger på hög och jag orkar inte ta tag i i någonting alls för det lönar sig inte, det enda som händer är att jag mår sämre. Tror inte att det är bara jag so känner såhär. Iaf nu ska jag sluta gnälla & tycka synd om mig själv. Ska fortsätta kolla på Grey´s Anatomy.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: