trött

Hola, sjuk som vanligt nananana. Vaknade imorse, klev upp och duschade, åt och sminkade mig. Sen mådde jag jätteilla igen och fick huvudvärk. Fortsatte göra mig iordning men höll på att spy och svimma så valde igen att stanna hemma. Trött på att må dåligt nu. Tror det är mycket pga pollen som jag får ont i huvudet iaf.
Har alltså  bara varit hemma. Fick sällskap en stund så jag slapp va ensam. Men nu är jag ensam igen så sitter i sängen och kollar på How I Met Your Mother som vanligt. Senare ikväll ska jag åka till pappa och mata kaninen och släppa ut henne ett tag. Sen hem till mamma igen. 
 
Mina träningskläder kommer förhoppningsvis imorgon så om jag mår bättre så ska jag träna, måste även  till pappa jobb och fota till en uppgift vi har i skolan. Skulle ha gjort det idag men orkade inte. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: