vi båda vet

Hej, igår efter jag hade bloggat så åkte jag och hämtade upp Lovisa. Vi åkte upp till lägenheten och lämnade saker & pratade en stund med Veronica. Sedan åkte vi runt lite på Ljusdal, åkte en sväng till coop för att Lovisa skulle köpa godis. Vi åkte sen runt en stund till men det blev sjukt kallt så vi åkte hem till henne. Vi var där hela kvällen, träffade några till hos henne som vi pratade med också. Jag provade massor av Lovisas kläder, lyssnade på musik och pratade, det var typ de vi gjorde. Men det var kul eftersom det var ett tag sedan jag träffade henne. 
Moppen startade såklart inte sen när jag skulle hem heller så jag gick hem runt 02:30. När jag kom hem åt jag lite sen satt jag och pratade med Veronica en stund innan vi somnade.
 
Ställde klockan på 11 så att jag inte skulle sova bort hela dagen haha, klev upp och duschade, och nu sitter jag i soffan och tänkte snart äta. Sen ska jag väl göra mig iordning osv och gå ut, måste hämta moppen hos Lovisa sen ska jag hem till pappa och skrapa/ sopa bort färg och damm från huset sen måla allt, nu ska jag tjäna pengar, haha.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: