kaos

Hej, Tog bussen ifrån mormor till skolan imorse. Inte en speciellt lång dag men fy, är så sjukt skoltrött jag vet inte vad jag ska göra längre, kommer inte igång med något arbete hur mycket jag än försöker, sitter på lektionerna med en klump i magen och blir alldeles tårögd. Vet att jag inte är ensam om att känna så. Det är helt seriöst hemskt just nu, sedan allt som händer utanför skolan och i mitt huvud gör ju inte allt bättre precis..
 
Även den dumma snön som aldrig slutar, det har snöat och blåst heeela dagen idag är det är så sjukt mörkt och tråkigt, vill bara ha sommar nu, slippa frysa. Efter skolan gick jag iallafall en sväng på Ica med Frida, Sanna, Elin & My, sedan gick jag hem till mamma och packade ihop mina saker, somnade en stund i soffan också innan pappa kom och hämtade mig. 
 
Är hemma hos pappa nu, sitter i soffan och kollar på tv, måste plugga engelska men jag orkar inte. Har suttit förut och pluggat samma sak men inget fastnar så det är meningslöst. Skulle ha ridigt idag också men har för ont i halsen så kunde inte åka iväg till stallet heller. Ingen bra dag idag alltså, detta inlägg var väldigt mycket klagande bara men tänker inte sitta och skriva att allt är bra när det egentligen bara är kaos.
Jag hoppas iallafall att eran dag var bättre :)
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: