kebab, kebab

Hej. I fredags var jag med Moa hela kvällen, vi var hos mig först sedan gick vi till kläppa, efter det gick vi runt en sväng ute och bara pratade innan hur var tvungen att gå hem igen vid ett. Skönt att få träffa henne igen även fast det inte var så jätte längesen sen sist
På lördagen var jag iväg på parfymshoppen och köpte smink, och senare på eftermiddagen kom Emma till mig. Jag gjorde mig iordning sen gick vi på Ergüns och åt. Vi gick hem en sväng sen efter ett tag kom pappa och hämtade upp oss och skjutsade mig & Emma till kläppa, vi hade inte så mycket annat för oss så vi satt där ungefär hela kvällen. Klockan 12 gick vi hem till mig och la oss.
Vid 13 idag åkte vi till moster och firade henne för att hon precis fyllt år, sedan åkte jag vidare till mormor där jag & Emma ska sova inatt. Vi gick ner en sväng till pizzerian och köpte kebabpizza som vi tog hem och delade på. Imorgon efter skolan ska jag hem en sväng och packa, sedan åker jag till stallet och rider & efter det hem till pappa.
Slarvigt knäppta mobilbilder & har lånat Emmas dator så kan inte redigera dom tyvärr.
 
 
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott

2015-02-02, 18:13:24 - URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Oslofru

Mmm så mysigt och gott det där såg ut :)

2015-03-31, 10:01:50 - URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: