02:10

Hejhej! Varit hemma hela dagen idag, vaknade vid 11, klev upp en stund men gick sen och la mig för jag hade så ont i huvudet. Somnade om och vaknade inte förrän 3 timmar senare. Då jag inte sovit har jag suttit i soffan druckit te, ätit skorpor och försökt att pluggat ,försöker verkligen få in något i mitt huvud inför provet imorgon, men jag kan ingenting. Fattar inte varför jag har så himla svårt för att plugga till prov, glömmer direkt efter jag läst något, asjobbigt. 
 
Borde egentligen sova nu men kan inte, som tur är börjar jag inte förrän 12:25 imogon så får sova lite längre än vanligt iallafall. Imorgon ska jag nog träffa Moa. Jag måste även iväg till Parfymshoppens utförsäljning och se om jag hittar lite nytt smink för både min cc-cream, concealer och puder är typ slut, skulle även vilja köpa lite mer saker där så vi får se om jag hittar något. Godnatt:)
 
 
 
 
 
Postat av: wilma

Verkligen jätte fin blogg!

2015-01-30, 10:07:22 - URL: http://nouw.se/wilmasjolen
Postat av: linda

va mys!:D

2015-01-30, 16:26:34 - URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: