alldeles för länge

 
 
Hallå, nu har jag legat i min säng i fleeera timmar och försökt bestämma mig för en design och sedan ändrat om den väldigt mycket. Har lite saker kvar jag ska fixa men det orkar jag inte nu, Att sitta och hålla på med design på bloggen kan verkligen få mig att tappa humöret. En sak jag försökt med länge nu är att få en fast dropdown meny men det funkar verkligen inte, har försökt jättelänge, och just nu är mitt tålamod inte så bra så får försöka fixa den imorgon eller något. Hade varit så mycket lättare om jag gjort en ny blogg eller ränsat alla gamla inlägg för då hade jag sluppit anpassa designen efter storleken på dom gamla bilderna. Men orkade inte göra en helt ny(igen) och vill inte ta bort dom gamla inläggen, vill ju kunna titta tillbaka.
 
Ska iaf iväg till stallet imorgon bitti & rida vid nio. Tar med mig kameran då och frågar mamma om hon kan fota lite. Senare på dagen har jag inte någonting planerat, så får se vad jag gör.
 
Nu var det ju förresten ett tag sen jag bloggade sist & alltid när jag har haft ett uppehåll brukar jag göra en massa collage med bilder jag fotat under tiden då jag inte bloggat, men nu blir de tyvärr inte så. Har inte orken att göra det för de är så himla många bilder som jag då skulle vilja lägga upp. Bara så ni vet. Ska på riktigt försöka att blogga så mycket som möjligt nu iaf.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: