Youtube

Följer en massa Youtubers, och det finns vissa jag verkligen inte kan få nog utav jag tycker ni borde följa deras kanaler ifall ni vill ha något att göra på dagarna. Vissa är bara pratvideos och finns även skönhetsrelaterade kanaler. Finns så himla många som jag gillar så det var väldigt svårt att bara välja ut några. 
 
Anty.
Hennes videos handlar om massor med olika saker, hon publicerar allt från hauls, lite längre vloggs till sminkrelaterade videos.
Tycker så mycket om henne, hon bryr sig inte vad andra tycker och hon gör allt så underhållande. 
  
Sandra Lindahl.
 Älskar hennes kanal, den handlar för det mesta om mode och skönhet.
Men tycker att även dom som inte är så intresserad utav det skulle kunna kolla på hennes videos
bara för att hon är en sån härlig person och väldigt skämtsam        
  
Jockiboi.
 Alla tycker inte om honom och hans videos, men gud vad jag älskar dom.
Så sjukt underhållande och roliga. Han filmar en massa pranks oftast med hans flickvän men även en massa pratvideos, spelvideos osv.
Hans kanal är superkul för folk som har lite humor och kan ta saker med en nypa salt. Tycker absolut ni borde prenumerara på honom.
 
Therese Lindgren.
En utav dom härligaste Youtubern som jag prenumerarar på.
Hon gör en massa olika på sin kanal, den är mest riktad till  folk som är sminkintressead.
Men hon gör även videos som tex tags, hauls, challenges, tjejsnack m.m.
Blir alltid lika glad när hon publicerar något.
 
TheBentish.
Alltså den här tjejen är så sjuuukt rolig enligt mig.
Hon gör för det mesta pratvideos där hon pratar om en massa olika random-saket, allt som kommer upp i hennes huvud.
Jag kan inte få nog utav hennes videos.
 
Kammi.
En tjej som verkligen bjuder på sig själv, så himla härlig tjej. Hon gör pratvideos, challenges, Kammi svarar, tags och en massa annat.
Känns som att hon är sig själv hela tiden och det gillar jag. Prenumerara verkligen på henne!
 
Linnea Näslund.
 Hennes videos kan få mig att skratta som ingen annan. Hon är så jukt rolig.
Hon gör mycket challenges video tillsammans med hennes bästa vän & hennes flickvän, men även vloggs och en massa annat kul.  
 
Postat av: Linda

roligt med vixeos

2015-01-31, 22:04:08 - URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros
Postat av: Angelica

Måste bara säga att jag älskar din desgin! Hur har du fått headern transparent? :)

Svar: tack så jättemycket, detsamma:) Visar det i ett inlägg kanske fler som undrar.
sandrafransen.blo.gg

2015-02-01, 20:49:11 - URL: http://angelchanelle.blogg.se
Postat av: sandra

HIHI ååååh tack finis :D <3<3

2015-02-27, 17:38:45 - URL: http://saandral.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: