orkar inget

hej, har inte orkat skrivia någor sedan jag kom hem. Inatt var en jobbig natt, inte sovit mycket alls, för mycket tankar & tårar. Så idag när jag vaknade var jag så himla trött, knappt orkat med skolan idag, skönt att det snart är lov. Slutade 13:30, tog bussen hem, åt mat & tittade på några avsnitt utav Andra Avenyn innan jag åkte iväg till stallet. Mockade och red ut en sväng. Pappa hämtade mig efter det, la mig i soffan och tittade på Andra Avenyn igen, kollat klart på alla avsnitt nu. Ångrar nästan att jag gjorde det för nu har jag bara ångest av att de aldrig mer kommer bli några fler avsnitt eftersom dom la ner det. Ska gå och duscha nu sedan lägga mig och försöka sova, är så himla deppig nu och orkar inte försöka vara glad längre.
Imorgon åker jag till stallet efter skolan, sen vet jag inte vad som händer mer.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: