Du hoppas & det är därför du krossas

Igår mötte Am mig & vi gick tillsammans upp till Slotte och tittade på fotbollsturnering, vi var där ganska länge. Efter de gick vi hem till mig i ungefär 2 timmar. Sedan gick jag och lämnade en tröja hos en person och blev kvar där & pratade i ungefär en timme. Klockan var runt 22:20 när jag gick därifrån, då mötte Am upp mig en sväng, vi pratade och jag töntade mig som vanligt. Sen gick jag hem och la mig, mådde inte alls bra igårkväll, fick feber och hade jätteont i ryggen.
 
Nu när jag vaknade mådde jag lite bättre men mår fortfarande inte alls bra. Ligger och tittar på OS-finalen nu, efter det ska jag släpa mig in i duschen och sedan om jag får så går jag upp och lägger mig hos Veronica i lägenheten. 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: