ett tag sedan

Hallå, gick till skolan imorse även fast jag inte mådde så bra.hade matte första lektionen sedan hade vi media, vi höll på att göra stop-motion-filmer, efter det hade vi bara engelska sedan slutade vi. Ylva väntade på mig utanför skolan, Alltid kul att träffa henne och det var ett tag sedan nu, vi träffades senast på jullovet tror jag. Iaf så gick vi ner på finess, jag åt natchos & hon glass. Näär vi var klar där köpte jag en mascara på Parfymshoppen sen gick vi hem till mig. Hon har åkt hem nu, snart ska jag träffa Nathalie, ett tag sedan jag träffade henne också faktiskt. Ska även nu försöka komma på hur jag ska ha råd med en ny laddare eftersom min helt plötsligt har slutat funka IGEN. Femte laddaren nu på inte alls lång tid, fan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: