rädd

Sjuk idag, igen. Har varit iväg en sväng till pappa och matat kaninen, men nu ligger jag hemma i sängen, läser om operationen jag ska göra i Gävle och jag är så himla nervös, vill verkligen inte göra den men samtidigt så vet jag att jag ångrar mig om jag inte gör den.
 
Imorgon ska jag iväg till Hudik och sätta in en sak i gommen som man skruvar på så att tänderna/käken trycks ut, kommer får världens glugg mellan framtänderna om någon vecka:( Kommer inte kunna äta så mycket under dagarna som kommer eftersom att jag kommer ha ont, men ska passa på att äta mycket idag även fast jag inte har någon aptit alls när jag är sjuk. Så resten av dagen ska jag äta och sova kika på massa bloggar, sedan är det säsongstart av Grey´s Anatomy ikväll så det ska jag också titta på.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Moster

Det kommer gå jättebra, gluggen är ju bara tillfällig <3

Kram

2014-02-26, 22:35:19 -
Postat av: R

Åhh, älskar greys:D

2014-03-01, 01:04:14 - URL: http://omotiveradd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: