Sportlov

hejhej, igår slutade jag kl 12 för att jag skulle iväg till tandläkaren i hudik. Gick en sväng till Ica med Veronica innan och köpte glass, sen gick jag ett tag till lägenheten också.När jag var klar hos tandläkaren gick jag in med pappa och köpte ett par byxor och två stycket tröjor, fikade även glass. Men tyvärr går det inte så bra för migg att äta just nu för jag har den där dumma järnsaken i mig gommen. Men åkte iaf från hudik vid 6 ungefär. Åkte och köpte pizza till mig och Veronica, så sen åker jag upp till henne. Vi åt pizza och fjanta oss innan jag gick ner till mamma. 
 
Idag började jag 08:50, sista lektionen var media som vi hade vi till klockan 4, efter de gick jag och Veronica till Ica, handlade glass och nudlar i hopp om attd et skulle gå lättare att äta än pizza. Veronica åkte till Los vid 5, då var jag kvar i lägenheten i typ 1,5 timme innan jag åkte till pappa och matade kaninen. Nu sitter jag hemma hos mamma i lägenheten och  har inte så mycket att göra. Borde städa så ska nog göra det iaf.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Amanda

Kul med lite shopping :)

2014-03-02, 21:17:35 - URL: http://amandadudas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: