dagarna som gått

hejhej, ett tag sedan jag bloggade nu. Har gjort en massa kul faktiskt, träffa en ny vän som jag träffat och varit med nu ett par gånger, åkte en sväng med Veronica till järvsö, träffade honom och hans vänner för någon dag sedan. Övat att vara sambo med Veronica så jag har sovit där en natt. Legat i bakluckan på en epa genom Ljusdal ahr jag även gjort, håller på bli megabadass.
Var till hudik igår tillsammans med henne och hennes kompis Nikke, vi åkte runt i hudik, åt mat från McDonalds som jag inte gjort på flera år, åkte fram och tillbaka överallt i flera timmar innan han skjutsade hem mig. Har egentligen jättemycket att skriva om allt jag har gjort och vilka jag träffat, även allt som hänt osv men orkar inte,
 
Dom andra dagarna jag inte hunnit blogga har jag för det mesta varit i stallet. Idag har jag varit hemma för att jag hade jätteont i huvudet när jag vaknade så har inte gjort någonting speciellt idag. 2 dagar innan helg och dom dagarna blir som vanligt förmodligen, ska vara i stallet och skolan. På lördag ska vi flytta, längtar faktiskt men ändå inte, så hela lördagen ska jag förmodligen bära kartonger och försöka få ordning lite i lägenheten. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: