inte så långt kvar nu

natten till idag sov jag hos Emma, red igår runt berget, och red imorse på täkten. Efter jag var i stallet idag så åkte jag en sväng upp till pappa, duschade osv innan jag åkte till Ylva & försökte plugga lite. Pappa hämtade mig där runt kl 18, sedan dess har jag inte gjort så mycket, stretchat aslänge iaf för nu ska jag bli jättevig, haha. Imorgon ska jag upp runt kl 09:30, åka till stallet och fixa där, det kommer en ny häst & Karamell ska även tömköras. Efter det sa jag nog hem till mamma och packa eftersom vi snart flyttar! :) skrev förut att jag ska sluta med collage, men nooo det är bra även fast det är tråkigt så to bad for you som inte vill att jag ska lägga upp collage. I alla fall nu när jag bara knäpper kort med mobilen så gör ja collage
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: