01:11

Varit mest hemma sedan jag bloggade sist. Solat, badat, ätit pizza & fått lakritspingvider som jag älskaaaar.
 
Emma kom hem till mig igår, vi åkte ner på ljusdal, åt på sibylla, handlade lite på coop och sen åkte vi till Nore. Precis när vi kom dit började det regna, åska osv så vi stod ett liiiiitet tak rätt så länge innan det slutade regna. När de hade slutat tog vi ett dopp, åkte sen och handlade frukost på Matpunkten. Vi åkte sen hem till mig, kollade på tv, gick en sväng med hunden, tog ett nattdopp sedan somnade vi runt 02.
 
Jag vaknade kl 11 så gick ut med hunden då och sen väckte jag Emma. Åt frukost & sedan solade vi en stund, även så att Emma hann bada innan det började regna & åska. Då la vi oss i soffan, åt godis och lyssnade på musik innan hon åkte hem typ kl 18. 
 
Kl 19 åkte jag till järvsö och tog hand om mina kaniner sen handlade mat på sibylla igen. Varit hemma sedan 21, suttit i soffan ocj tittat på tv sedan dess. Är ensam vaken nu och inte ett dugg trött, är förmodligen dum nog att kolla på Paranolmal Activity som börjar på tvn 01:30. Så blir nog upp sent inatt. 
 
Imorgon har jag inga speciellt planer, hoppas verkligen att mina kläder som jag beställt kommer imorgon, då blir jag asglad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: