nanananana

Hejhej. Fredag till lördag så sov Emma här, vi var ute och åt pizza, gick runt hur länge som helst och hade det bra. Hon åkte hem ganska tidigt på lördagen. När hon hade åkt så kom Sanne och hämtade upp mig, vi åkte till coop och handlade sen åkte vi hem till mig igen. Vi hade tänkt att ta med hunden direk och gå ner till kyrksjön men det började regna jättemycket så vi satt på balkongen hos mig & åt. 
När det hade slutat regna gick vi ner till kyrksjön, satt där en stund sen gick vi till hundklubben och var där en stund sedan satte vi oss på en bänk vi kyrksjön ganska länge innan vi gick hem till mig igen. Hon åkte hem ungefär när fotbollen började så jag satt hela kvällen och tittade på den. 
 
Igår fyllde pappa år så jag tog med Theo och åkte upp till pappa en stund på eftermiddagen, var där i ca 3 timmar sen åkte jag hem till mamma igen. När jag kom hem satt jag bara vid datorn och runt 12 så snurrade tankarna runt i huvudet så gick ut med hunden och träffade Tarley. Var med honom till 01:30 tror jag innan jag gick hem och lade mig. 
 
Klev upp runt 1 idag, duschade och klädde på mig, gick en sväng med Theo och sedan duschade jag honom, sen har jag inte gjort någonting mer speciellt idag. Tänker gå och poppa popcorn nu sen förmodligen sitta och bara lyssna på musik resten utav kvällen eftersom jag inte har något bättre för mig..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: