senaste dagarna

hejhej, i fredags åket jag hem till mormor, Emma kom dit efter en stund, då gick vi ner på åka och köpte lite saker sen tillbaka igen. Vi åt och sedan gick vi ner & trräffade några personer, vi var ed dom typ heela kvällen. Dagen efter åkte jag med Emma hem, vi var i nor en sväng och kollade på fotboll. Sov kvar där & dagen efter skulle Emma jobba så hon åkte iväg vid 9 men jag låg kvar i hennes säng och sov. Resten utav den dagen var jag med Elias. Åkte hem själv till mormor senare på kvällen, umgicks med mina kusiner osv, sov där. Vaknade vid 13 idag, klev upp och åt pannkakor, sen kom mamma dit för vi skulle bygga en kaningård så det är vad vi har gjort hela dagen idag, även målat den. Lite synd att det var just idag jag skulle bygga dendär eftersom det var fint väder hade jag velat sola. 
 
Är hemma hos pappa nu iaf, har suttit och kollat på fotboll, ska förmodligen bara vara hemma resten utav kvällen. Förresten, idag så kom den första utav 4 bikinisar jag har beställt, så un hoppas jag dom andra kommer snart också. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: