tusen gånger bättre

hejhej, dom senaste dagarna då jag inte bloggat har jag varit i järvsö en sväng medan mamma tränade där, träffade Emma och några till där. Igår var jag i Simeå ungefär hela dagen, Ricardo hade träningar där så vi var där och kollade osv & mamma red även ut en sväng. På vägen hem åkte jag och träffade världens finaste häst som jag saknat så himla mycket, mår tusen gånger bättre när jag träffat honom.
 
Idag vaknade jag ganska sent, varit ute en sväng och gått med Theo innan åskan och allt regn kom. Nu sitter jag hemma i min säng, kollar på kläder och lyssnar på musik. Blir ensam hemma tillsammans med hunden hela kvällen för mamma är borta och jobbar, så vet inte vad jag ska göra. Borde städa men får se hur de blir med de, tror egentligen ni som läser detta vet hur de kommer att bli med det, haha ;)
 
asmegaskitdåliga bilder im sorry.
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: