fredag, lördag & söndag

hejhej, i fredags hämtade Nathalie mig på moppen så åkte vi till kläppa, var där med henne och några till. Runt 23:40 fick jag sällskap till lägenheten. Jag gick därifrån runt 04:00. På lördagen kom Emma hit och till en början gjorde vi inte speciellt mycket, senare på kvällen gjorde vi oss iordning för att gå & träffa Am och Marla. Vi var runt på Ljusdal sedan gick vi upp till lägenheten och var där ganska länge. Vid 01:00 gå gick jag och Emma ner till lägenheten hos mamma, vi ät lite när vi kom hem sen la vi oss. Vaknade kl 13 ungefär, Emma skulle iväg på träning så hon åkte hem kl 14. Jag gjorde mig iordning lite senare, sedan gick jag upp till lägenheten och efter en stund kom Am dit. Efter nån timme kom Tove & Veronica så vi var med dom innan dom skulle ta tåget till Stockholm. Vid åtta åkte Am hem så senare fick jag sällskap en stund i lägenheten. Kom hem runt ett inatt, och vaknade vid 11 idag. Har inte orkar börja göra mig iordning än men ska snart gå & duscha, sedan kanske träffa Am eller något. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: