lördag & söndag

Hejhej, igår hade vi gäster här mitt på dagen så fikade och umgicks med dom, sedan åkte mamma iväg så Veronica, Danne och Am kom hit, lagade kycklig som vi åt sen kollade vi på The Conjuring. Efter de
gick Danne & Veronica upp till lägenheten. Men Am stannade så vi kollade på 13 snart 30, sen satt vi och pratade ganska länge innan han gick vid 04 typ. 
Idag vaknade jag vid ett, sedan kom Veronica vid 2, hon har varit här hela dagen. Vi har lyssnat på musik och jag har gått igenom gamla bilder från dom två senaste åren, gråtit som världens tönt över allt och inget, haha. Veronica gick vid 21. Sedan dess ungefär har jag bara legat pch lyssnar på musik, pratat med Am i telefonen i ca 1,5 timme nu och pratar fortfarande med honom. Sagt i flera dagar nu att ag ska städa men kommer alltid på något som är roligare än det såklart. Men imorgon ska jag verkligen städa, har så meeeegastökigt i rummet nu så asdfghjklklöä.
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: amanda

Fin blogg du har :) kolla gärna in min och säg vad du tycker :)

2014-03-17, 14:10:18 - URL: http://nattstad.se/amandastodberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: