uppe tidigt

Hej. Sov hos Nathalie inatt, hon satte igång en film igårnatt men hon somnade så fick kolla klart på den själv, som vanligt. Klockan ringde 05:15, vi klev upp och klädde på oss. Åkte till gymmet, tränade mest rygg idag & lite rumpa. När vi var klara var klockan ungefär 06:40 så vi åk frukost där. Sen gick jag hem och duschade, gjorde mig iordning osv. Åkte till skolan, hade matte & naturkunskap, sen hade jag bara ca 14 minuters Samhällskunskap innan jag skulle gå på ett möte. Efter mötet åkte jag & pappa och åt. Sen tog jag moppen och hämtade Veronica, nu är vi hos mig. Hon ska åka till hudik om en stund så jag ska iväg till Nathalie och hämta min plånbok som jag glömde där imorse. Sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra, får väl se. 
 
  
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: