hemma igen

God morgon, jag är hemma ifrån stallet nu. Kollade såklart fel på termometern när jag skulle ut så trodde det var endast -4 grader. Så ni kan ju gissa om jag frös när jag kom ut till stallet då de var -16 grader, hade ju inte klätt mig speciellt varmt. Mamma knäppte inga bilder när jag red för hon stod inne hela tiden.
När jag ridigt klart försökte jag ta någon bild men frös för mycket så gick in nästan direkt. 
 
Ska gå och duscha snart så jag får upp värmen sen kanske lägga mig och titta på en film eller nå. Kanske ska försöka ta lite bilder på massa kläder & saker jag har shoppat, beställt hem dom senaste veckorna. Tyvärr har inte alla saker kommit än så vi får se hur jag gör. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: