död i kroppen

Hallåå ett tag sedan jag bloggade nu som ni märkt. Började inte förrän kl 10 idag men hade utvecklingssamtal kl 08:30 så måsta ner då, efter de gick jag en sväng till Veronica på elevhemmet innan vi gick tillsammans till skolan. Skolan har rullat på som vanligt, sista lektionen hade vi idrott så några stycken (ink jag) var på gymmet resten spelade pingis. Efter skolan gick jag tillbaka till elevhemmet med Veronica, var där i ungefär 2 timmar, sen gick jag ner till Citygym och mötte Nathalie där. Nu är jag helt död i kroppen efter ha gymmat 2 gånger, jag som blir trött av att borsta tänderna, hur ska jag klara av att gymma flera gånger i veckan, haha. Blir nog mest jobbigt till en början innan man kommit in i det. Har även huuuuur mycket som helst att göra i skolan, slutar med att jag inte gör någonting, vill gråta, för mycket. Har annat att göra.
 
Postat av: Sanne

Den vinröda tröjan var fett snygg juuuu

2013-12-09, 21:20:49 - URL: http://saannejjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: