jag är en tönt

Idag, har suttit i sängen i princip hela dagen. Tittat på Andra Avenyn, inne på avsnitt 78 nu. Nu på kvällen har jag suttit & tittat på en massa kläder som jag vill bestäla, hittade en jacka som jag ska be mamma beställa imorgon för jag behöver verkigen en, sedan vill jag även ha en kjol och en stickad tröja, ska fråga henne om hon kan beställa det också på samma gång. Lägger upp det i bloggen om hon kan beställa det. Blir hemma ifrån skolan imorgon igen tyvärr, men om jag mår bättre så ska jag nog kanske ut och äta pizza med min vän, Har inte så mycket bilder att lägga ut på bloggen nu för de händer ju inte så mycket under mina dager då jag bara ligger i sängen. Hatar inlägg utan bilder , men ge mig tips på vad ja kan skriva om för kul på bloggen, någonting speciellt nån vill läsa om eller nå så skriv det isåfall.
 
Somsagt sitter man bara hemma hela dagarna så har man ju inte så mycket att göra, så har tittat runt på Youtube och hittade denhär söta videon, Connie är ju så himla bra på att sjunga också, önskar också jag kunde sjunga så det lät bra, haha.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: