Fredag/Lördag

Hallå. Igårkväll mötte jag upp Moa på kvällen så gick vi till kläppa, har saknat henne så det var skönt att få träffa henne igen. Var där till klockan var runt tolv, när dom stängde gick jag, Moa, Daniel, Henke och Jocke därifrån tillsammans, Moa & Jocke skulle hem så vi gick med dom en bit. Sen så fick jag sällskap utav Daniel och Henke på vägen hem så jag inte behöva gå ensam . Kom hem runt klockan 01 och nästan direkt så gick jag och la mig.  Hade iallafall en jättebra kväll igår, och de behövdes verkligen för det har jag inte haft på väldigt länge.
Idag åkte jag till stallet runt 14:00 och efter jag kommit hem igen har jag bara duschat och inte gjort någonting speciellt alls. Resten utav kvällen ska jag nog bara ligga i sängen och lyssna på musik. Ska åka iväg till stallet imorgon också, och efter det har jag ingenting planerat, as usual :)
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: