Söndag

Hej. Igår spenderade jag hela min dag i sängen efter jag kommit hem från stallet, växlade mellan att sova och se film hela tiden. Idag åkte jag till stallet runt 12, jättemysigt att få rida runt i ljupsnö nu när det inte är så kallt så man slipper frysa ihjäl. 
Jag ligger i sängen nu och kollar på en livestream, vet inte vad jag ska göra mer idag. Tänke fota kläder men det är för mörkt nu och blir så dåligt ljus då. Ska iaf duscha om en stund sen kanske försöka städa upp på mitt rum lite Sen startar jag väl en film eller nå och spenderar resten utav kvällen i sängen, som alla andra dagar. 
Imorgon börjar skolan och de känns helt ärligt skit. Orkar verkligen inte gå tillbaka dit än, egentligen aldrig. Men detta lov enligt mig har varit ett utav dom sämre julloven jag haft. Men får försöka se det positivt, inte asmega länge mellan detta lov och sportlovet..
Försöker komma på roliga saker jag kan blogga om också men har dåligt med idéer, men om ni vet nå kul man kan blogga om eller någonting speciellt ni vill att jag ska skriva kan ni väl berätta för miiig:)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: