Am svarar på frågorna

Nu lägger jag upp videon bara, har hållit på med den länge men allt har krånglad, hade kunnat redigera den i Photoshop ist men tyvärr så är min dator dum i huvudet så de gick inte tydligen. Hade även kunnat redigera den i Youtube kom jag på nu men aja.. Skulle även ladda upp den på videofyme men det sket sig också för min dummadumma dator är dum. Så här får ni videon, dåligt klippt och kanske inte som ni förväntade er. Har iaf lagt ner mycket tid på att filma och klippa med filmen, tog ett tag att filma också pga alla omtagningar ;) så skulle vara tacksam om ni kommenterar eller ger tips på videosar jag kan lägga upp.
 
 Meningen var väl från början att jag skulle vart med och suttit bredvid honom och pratat men så blev de inte pga olika anledningar haha.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: