ett tag sedan igen

hejsan, nu var det ett väääldigt långt tag sedan jag bloggade riktigt. Har hunnit med att göra en massa under tiden iaf, tänkte att jag skulle lägga upp bilder bara från dom dagarna så försöker jag skriva varje dag nu. Blir ett så långt inlägg om jag ska skriva  i detalj vad jag gjort alla dagar. Har iaf hunnit med att umgåts med massa vänner, träffat folk på kläppa, grillat ute i skogen, twice. Blivit överraskad utav Am och Veronica, ätiti massa kyckliiing, fotat, varit ute och töntat mig på ljusdal mitt i natten, åkt moppe(innan jag körde sönder den igen), & även varit å tittat på dressyrtävlingar i Delsbo, det är lite utav de jag hunnit med dom senaste veckorna.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: