tiiiisdag

mmm det är så bra att jag skriver i inläggen jag ska blogga mycket sen bloggar jag ingenting haha. Gjort mycket sedan sist också som jag alltid skriver, även så lägger jag upp bilder från det ist för att skriva så mycket. Har iaf hunnit med att ha påstlov, överraskat Am på hans födelsedag, grillat, solat massor, fotat & träffat människor haha, har dock inte hunnit med att plugga, eller försökt kommit på saker att göra istället för att plugga. Idag hade vi iaf nationella prov 08:50 och efter det fick vi sluta. Åkte moppe hem och städade mitt rum, sedan har jag hunnit äta också. Är så sjukt trött idag så ska sitta i sängen och lyssna på musik ett tag till sen åker jag upp till pappa och tar hand om kaninen där, han ska även beställa lite kläder åt mig haha. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: