tankarna tar kål på mig

Hej, första dagen i skolan idag efter lovet, som tur var började jag inte förrän kl 11:50. Efter skolan gick jag en sväng till Veronica sen åkte jag till stallet. Jag red över lilla älvbron och runt på vägen vid kyrkan. När jag kom tillbaka gick jag in till Emma och var inne med henne ett tag innan pappa kom. Åkte hem och gjorde ingenting, som jag alltid gör. Nu på kvällen kommer alla jobbiga tankar ligger och gråter och får sån panik igen så jag kunde inte sova, därför jag bloggar nu. Lite bilder sedan jag bloggade sist, Skaaaaa sluta göra collage, de börjar bli drygt men jag orkar inte knäppa alla bilder på bredden, fixa dom osv. Annars blir de fult när man laddar upp dom, iaf i denhär designen tycker jag, men ska sluta med de 
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: sanne

Hur har du gjort bilden på stallet, eller va man säger ;)

Svar: Det är nån sak jag ändrade på kameran "Panorama" heter det. ;)
sandrafransen.blo.gg

2014-01-10, 18:33:44 - URL: http://saannejjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: