i think i think too much

Hallå, har legat i sängen i någon timme nu, försökt att äta igen men det är svåååårt cause it hurts. Har även hunnit med att prata med Am i någon timme och sedan Veronica.  Tänkte berätta om vilken bra vän jag har och han var extra bra idag, pratade med honom i telefonen sen så säger han åt mig att gå ut, gjorde det efter ett tag och då hade han lagt choklad till mig bredvid dörren, det får mig verkligen på bättre humör vilket jag behöver för jag blir galen av att att bara vara hemma och inte kunna träffa personer som jag normalt träffar väldigt ofta. Längtar tills jag får komma igång och börja träna också, ska fixa så jag kan börja träna igen så fort jag blir bättre. Bor ju precis ovanför gymmet så det blir jättebra :)
 
Ska snart gå och borsta tänderna och sedan lägga mig & försöka sova, eftersom jag ska upp tidigt imorgon.
 
 
                
 
 
 
Postat av: Moster

Men underbara...jag vill också ha sånna vänner <3
Hoppas du blir bra snart goa "unge" :)

2014-03-12, 03:14:27 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: