idag

Hejsan, vakinade imorse vid klockan 6, klev upp efter ett tag och fixade mig lite, gjorde iordning frukost som jag kunde äta i bilen, sedan åkte jag och mamma mot Gävle. Kom till sjukhuset vid 09:20, dom hade tydligen glömt bort oss så vi fick vi vänta där i en halvtimme innan vi fick komma in till rummet. Läkaren kollade överkäken och så att allt såg okej ut, sedan skruvade dom på gomtandställning, efter det fick vi åka igen, på vägen hem svängde vi in hemma hos pappa och matade min ena kanin. När jag kom hem sen dammsög jag mitt rum och efter en stund kom Veronica hit. Jag har rivit fram massa byxor och insett att jag kanske har ett par stycker fast jag alltid säger att jag inte har några. Hon har målat mina naglar, jag har gjort smoothie till oss och sen så såg vi några avsnitt utan Andra Avenyn innan hon gick hem. 
 
Sitter i sängen och lyssnar på musik nu för ett tag sedan kollade jag på Grey´s Anatomy. Ska sitta här resten utav kvällen, försöka komma på saker att blogga om kanske. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Moster

Lägg gärna upp ett recept eller 2 på någon god kalorisnål smoothie.
Något som kanske mättar på natten när jag jobbar eller så :)

Roliga snabbresor till Gävle ;)

2014-03-13, 02:10:39 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: