Sent god morgon

 
 
Vaknade sent idag, klev upp och gjorde frukost. Lite bra att jag inte kan gå till skolan för då äter jag riktig frukost, annars brukar det vara så att jag inte äter nå mat på en/ flera dagar pga att jag är stressad och inte har någon aptit, så något bra får jag ut av att vara hemma.
Jag är inte alls lika svullen i ansiktet längre, skruvat på gom tandställningen nu sedan den 12:e, framtänderna delar sig alltså 1mm per dag, ska skruva fram till den 20:e. Sedan kommer jag att gå med en glugg mellan framtänderna i någon månad, kommer alltså se extra ful ut ett bra tag. Men längtar tills allt är klart så jag kan vara lite nöjd med mina tänder iaf. 
 
Snart kan jag börja träna igen också, så fort svullnaden är bra och jag inte har lika ont i nacke/rygg, längtar. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: