onsdag - lördag

Hejhej. Har inte bloggat sedan i onsdags så kan berätta vad som hänt under dagarna.
 
 
Valborg, alltså på onsdagkväll, hade ingenting planerat så åkte upp till lägenheten och träffade Veronica. Efter en stund kom det 5 eller 6 stycken killar dit, och senare kom det även några fler. Vi var i lägenheten ganska länge innan jag och två till gick till Ica och köpte kyckling, sedan kom alla från lägenheten och några till dit, så vi grillade och pratade hela kvällen.  Kom tillbaka till lägenheten runt kl 00, trodde vi skulle sova då. Men då kom det upp 4 personer som jag typ aldrig träffat förut, dom va där ganska länge och pratade med oss, dom ville vi skulle följa med ner till dom och va där men vi var för trötta så vi gick och la oss. 
 
 
 
 
torsdagenåkte Veronica iväg till Los så jag var med Am, Khual & Lian där, vet inte riktigt vad vi gjorde haha pratade ocsh lyssnade på musik typ. Senare på kvällen drog dom och jag fick sällskap av en annan person en stund, innan jag somnade.
 
 
Fredags kom Am & Bojko upp till lägenheten precis när jag hade vaknat, vi lyssnade på musik och Bojko lagade mat till oss. Dom var där till 17 ungefär, sedan var jag ensam så satt i soffan och kollade på let´s dance och åt godis. Runt 22:30 kom det 3 personer upp till mig igen, vi kollade på film sen lagade mat. Dom drog runt 01, då låg jag i sängen och pratade i telefon med Maarten i ca 1,5 timme innan jag somnade. 
 
 
 
Idag vaknade jag typ 11, klev upp, duschade och åt frukost. Am kom en sväng medans jag städade men han drog efter typ 2 timmar. Veronica kom även hem idag så satt och pratade med henne en stund också innan jag gick hem till mamma. Sitter i min säng nu, ska snart upp till lägenheten igen tror jag eftersom jag har alla mina saker där osv. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: