tränat

Halloooo. Vid 17:40 åkte jag till centrumhuset och mötte upp Nathalie, vi gick in en sväng på parfymshopen för jag skulle köpa en foundation. Efter det åkte vi till gymmet, var där i ca 2 timmar. Tränade mage, rumpa & ben tror jag jag haha. När vi var klara åkte vi och hämtade en nyckel hos Nathalie som hon skulle lämna, sen kom jag hem typ nyss. Har hunnit duscha och äta. Ska packa lite snart för ska hem till Nathalie igen. Sover där inatt så åker vi på gymmet tidigt imorgon bitti och förmodligen äter frukost där sen tränar vi innan skolan. 
Mår bättre nu än vad jag gjorde tidigare idag, har fortfarande huvudvärk och mår nu extra illa, men de är nog pga att jag inte har ätit så mycket. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: